Monday, January 15, 2018

Дънкова риза и плитки



Времето минава толкова неусетно бързо! Ето, че януари вече е преполовен, а аз дори не го усетих. Имам чувството, че пролетта ще дойде само след няколко мигвания. Нищо че все още не сме имали истинска зима. Определено снегът ми липсва. Той е като меко одеяло за душата. Всяка седмица си казвам... " Ето, другата седмица вече ще има сняг", но до сега не съм познала. :D Вчера и днес се мъчи, но докато не видя поне 10 сантиметра покривка, не вярвам! За сметка на това, една част от новогодишните ми желания се сбъдват и това е изпълнило сърцето ми с толкова много щастие, еуфория, любов и благодарност, че не мога да сваля усмивката от лицето си. Мога само да се надявам на най-доброто!
Междувременно липсата на сняг и наличието от време на време на слънчеви дни, ми позволява да нося по-дълго време любими дрехи, които си представях, че ще извадя от гардероба си чак на пролет. Дънковата риза е едно от тях. Купих я от LC Waikiki докато пазарувах коледни подаръци (на баща ми подарих пуловер от там) и страшно много ми допадна. До сега не бях носила никога дънкова риза, защото не откривах модел, който да ми хареса. Повечето, които съм пробвала, са прекалено дълги, а аз искам да мога да я подпъхвам в пола или панталон с висока талия. 
Относно полата, когато си я купувах си помислих.... "Леле! Най-вероятно няма да я облека повече от веднъж!" Тъй като е доста особен модел - дължина, материя, дизайн, а и е по-елегантна от пола за ежедневието. Въпреки това обаче не се отказах в търсенето на подходящи комбинации и за моя изненада - имаше много такива. В зависимост от горната дреха, тази пола се преобразява страшно лесно за най-различни поводи. Имам, например, един топ с ресни в комбинация с който се превръща в разкошен и много женствен вечерен тоалет. Подшушвам, че в момента я има намалена в сайта на HM в пълна номерация и за доста по-малко, отколкото когато аз си я купих преди месец-два. ;)
Между другото, следвайки мантрата, че тази година всичко ще бъде по-различно, по-дръзко и по-смело, за първи път в живота си сложих толкова тъмно червило пред хора. Хареса ми учудващо много, а бях така сигурна, че няма да ми стои добре. Моето е от MAC, нюанс Burnt Violet и много ми хареса колко готино се допълва с раничката ми :)
А да, и между другото... с плитки съм за първи път от пети клас насам :D

Shirt: LC Waikiki
Skirt: H&M
Bag: Zara
Shoes: Zara

*Photo Credit: Vibrant Frame by Nikolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:

1 comment:

  1. Е не, как може да си помислиш така за полата, страхотна е! Особено с кубинките, priceless!
    Аз не се надявам за сняг, искам вече пролет, писна ми да зъзна :D
    Дънковата ризка е много добро попадение, едно от тези must haves!

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava